تک رقمی های کنکور 94 استان اردبیل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

ایا از وبلاگ من راضی هستید؟

خرید شلوارک لاغری هات شیپر - خرید شلوارک لاغری هات شیپر" href="http://hotshaper-shorts.ir" >خرید شلوارک لاغری هات شیپر
خرید پاور بانک - خرید پاور بانک" href="http://power-bank-shop.ir" >خرید پاور بانک
گن ساعت شنی تاپی - گن ساعت شنی تاپی" href="http://slimmingsay-hourglass.ir" >گن ساعت شنی تاپی
قیمت آیدان - قیمت آیدان" href="http://www.idan-nose.ir" >قیمت آیدان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جزیره ی ناشناخته 2 و آدرس amirsajadi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

امیدوارم در وبلاگ من لحظات خوبی را سپری بکنید

تک رقمی های کنکور 94 استان اردبیل
جمعه 9 تير 1396 ساعت 6:40 | بازدید : 153 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

خودتان را معرفي كنيد؟

من ميثم فرج‌پور نيري هستم از مدرسه استعدادهاي درخشان شهيد بهشتي شهر اردبيل.

 

در مورد برنامه مطالعه‌ي خود در تابستان پارسال براي دانش‌آموزاني كه امسال در مقطع پيش هستند، توضيح دهيد؟

من تابستان پارسال مدرسه مي رفتم. در مدرسه درس‌هاي پيش دانشگاهي تدريس مي‌شد. در منزل هم درس‌هاي پايه را مي‌خواندم.

 

چند ساعت را به درس‌هاي پيش يك و چند ساعت را به درس‌هاي سال سوم و چند ساعت را به درس‌هاي سال دوم اختصاص مي داديد؟

در تابستان پارسال اختصاصي‌هاي سال دوم و سال سوم را تمام كردم.

اختصاصي‌هاي پيش را نيز همراه مدرسه مي‌خواندم.

 

*كدام درس را به طور ويژه در تابستان پارسال خوانديد؟

ادبيات را موضوعي خواندم ( مانند آرايه، املاء و . . . )، عربي و دين و زندگي دوم را نيز به طور ويژه خواندم.

 

توصيه خاصي در مورد فصل تابستان هست؟

من تابستان پارسال با برنامه راهبردي كانون همراه نبودم، از مهرماه كه به برنامه‌ي كانون پايبند شدم، نكاتي را در آن يافتم كه بي نظير بود.

به نظر من دانش‌آموزان هر چه زودتر به برنامه بپيوندند، نتيجه بهتري مي‌گيرند.

 

آيا پشتيبان ويژه داشتيد؟

بله پشتيبان ويژه من آقاي پوريا ياراحمدي رتبه 3 كشور سال 92 بودند

 رتبه سوم کنکور ریاض 94: تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند دلیل موفقیت بنده در کنکور بوده است

 

وحید بالازاده مرشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: بنده در چهارم فروردین 76 در روستای مرشت شهرستان خلخال از استان اردبیل متولد شده و از شهرستان بابلسر در کنکور سراسری شرکت کردم.

 

وی، توکل به خداوند متعال و حمایت و دلگرمی اعضای خانواده خود را رمز موفقیت در کسب رتبه تک‌رقمی آزمون سراسری گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و فنی دانست و افزود: تعیین هدف و برنامه‌ریزی و تلاش برای دستیابی به آن نیز از دیگر ارکان کسب موفقیت است.

 

بالازاده مرشت تصریح کرد: تلاش و پشتکار در چهار سال آخر تحصیلی پیش از حضور در کنکور سراسری به‌تنهایی موجب کسب موفقیت در کنکور نمی‌شود و برای دستیابی به موفقیت باید از دوران کودکی و از مقاطع ابتدایی تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تحصیلی‌اش کسب رتبه تک‌رقمی در کنکور سراسری سال 94 بوده است، گفت: برنامه‌ای که با تلاش و پشتکار همراه نباشد قطعاً با نتیجه دلخواه همراه نیست.

 

مرشت با اشاره به اینکه در طول دوران تحصیلی با ناامیدی روبه‌رو شده بود، خاطرنشان کرد: حمایت، تشویق، علاقه و دلگرمی خانواده سبب امیدواری بیشتر بنده به شرکت در کنکور سراسری بوده است.

 

رتبه سوم گروه علوم ریاضی کنکور سراسری با اشاره به اینکه به‌طور میانگین بین 40 تا 45 ساعت در طول هفته برای کنکور سراسری مطالعه می‌کرد، افزود: ‌خلاف نظر برخی از دوستان که ساعات شبانه‌روز را برای مطالعه اختصاص می‌دادند، من با مطالعه در شب مخالف بوده و مطالعات خود را طی هفته و هدفمند برنامه‌ریزی می‌کردم.

 

وی خطاب به دوستان و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده را دارند، توصیه کرد: هرگز دست از تلاش برندارند زیرا قرار نیست همه جوانان کشور از طریق کنکور سراسری به درجات عالیه مدیریتی برسند.

 

بالازاده مرشت تأکید کرد: اگر از طریق کنکور سراسری فرد به هدف خود نرسید نباید ناامید شود و باید برای موفقیت‌های دیگر زندگی خود تلاش کند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: